Marka | Eurostart |
---|---|
Model | 62034 |
Producent | nie wiem |
Pojemność (Ah) | 120 |
Prąd rozruchowy (EN) | 950 |
Okres eksploatacji (podaj ilość miesięcy) | 0 |
Typ akumulatora | WET |
Silnik | Benzyna |
Typ jazdy | Krótkie trasy |
Cena akumulatora | niska |
Opinia | Akumulator zakupiony bardziej w celu zrobienia „testu konsumenckiego” i jako ewentualny królik doświadczalny, niż w celach użytkowych. Trudno określić kto jest jego producentem. Kod kreskowy niemiecki, dodatkowa etykieta na boku informuje, że importerem jest Batcar z Zielonej Góry. Tym samym określenie daty produkcji również nie jest możliwe, oznakowania nie sugerują niczego konkretnego. Być może producentem jest 1AK-GROUP z Białorusi, gdzie Eurostart występuje jako nazwa w palecie marek i jest określana jako klasa ekonomiczna. Już na wstępie waga to potwierdziła – 25,6 kg, co zwiastowało, że szału nie będzie, jako że średniej jakości akumulatory 120Ah z płynnym elektrolitem oscylują przynajmniej w granicach 28-30 kg i więcej. Przełożyło się to siłą rzeczy na parametry, maksymalne osiągnięte wartości to 99,486Ah i 901A, RW=3,06mΩ. Nawet biorąc wzgląd na amatorskie warunki i przyrządy pomiarowe to wyraźnie zauważalna różnica w stosunku do deklarowanych 120Ah/950A. Słabo ze spełnieniem standardu EN 50342 (zapewne w profesjonalnym laboratorium wynik byłby nie lepszy), zarówno oszacowana pojemność jak i prąd rozruchowy sugerują realnie model 100Ah 850A. Trudno powiedzieć na jakim etapie komuś się „omsknęła” etykieta, niemniej jak widać praktyka oklejania modelu stojącego o stopień niżej parametrami wyższego modelu nadal ma się dobrze. Ze względu na w/w nie planuję już więcej zakupów tej marki, 2 gwiazdki to i tak bardzo łaskawie. |
Zdjęcie | http://akuinfo.pl/wp-content/uploads/formidable/6/eurostart.jpg |
Autor | Tab7.6 Tab7.6 |
Ogólna ocena | 2 |
Strona www/URL | https://akuinfo.pl/akumulatory/eurostart-120ah-950a/ |
0 out of 5 stars (based on 0 reviews)
Nie ma jeszcze recenzji. Bądź pierwszą osobą, która je napisze.